5 milioane de ascultatori aleg zilnic unul dintre programele Radio Romania reprezentand 30,8% din totalul ascultatorilor din Romania. Conform datelor de audienta furnizate de Asociatia pentru Radio Audienta (ARA), Valul de toamna 2013, publicate astazi, Radio Romania Actualitati, principalul post al Radio Romania, este pe primul loc, inregistrand 14,3% cota de piata la nivel national (14,1% cota de piata la nivel urban si 16,7% cota de piata in municipiul Bucuresti).La nivel national doua dintre posturile Radio Romania au inregistrat cresteri semnificative ale audientei: RRA, cu peste 230.000 de ascultatori, iar Radio Romania Cultural cu peste 30 %, fata de valul anterior SAR.Aceste rezultate, care contin cresteri importante fata de studiul precedent, sunt urmarea fireasca a modernizarii ofertei editoriale a principalului post al Radio Romania precum si a campaniei de marketing derulate in ultimele luni ale anului 2013.5 milioane de ascultatori aleg zilnic unul dintre programele Radio Romania (Radio Romania Actualitati, Radio Romania Cultural, Radio Romania Muzical, Radio Romania Antena Satelor si Reteaua Studiourilor Regionale), reprezentand 30,8% din totalul ascultatorilor din Romania.Studiul de Audienta Radio – Valul de toamna 2013 a fost efectuat in perioada 2 septembrie – 22 decembrie 2013 de catre IMAS – Marketing si Sondaje si GFK Romania pe un esantion de 9.437 de persoane dintre care 7.400 in mediul urban si 2.037 in mediul rural. Studiul a cuprins 1.155 de localitati, dintre care 305 in mediul urban si 850 in mediul rural. Masurarea audientei s-a realizat pe baza metodei rememorarii audientei din ziua precedenta (Day After Recall), metoda la care apeleaza cele mai multe dintre sistemele de masurare pe plan international, metodologie recomandata de EBU (European Broadcasting Union) si ESOMAR (European Society for Opinion & Marketing Research).Va multumim pentru ca sunteti alaturi de noi!

Împarte cu prietenii tăi: