Ovidiu Miculescu- Presedinte Director general al Societatii Romane de Radiodifuziune:

“Până în 2020, audio-vizualul va suferi transformări majore în ce privește consumul de conținut radio- TV pe mobile, prin Internet și pe platformele hibride.
Pe un singur device vor veni imagine, voce, muzică şi date.
În maşină, de exemplu, radioul dispare ca şi funcţie în momentul acesta.

În Europa aproape jumătate dintre maşinile care se produc nu mai au radio şi funcţia radioului este preluată, de exemplu, de către device-ul care se cheamă GPS.

Chestiunea extrem de importantă pe care trebuie s-o înţelegem este că toate aceste condiţii de transmitere şi de audienţă din partea publicului s-au schimbat dramatic. Ştiţi că Norvegia renunţă la transmisia FM cu totul, ştiţi că transmisia digitală în toată Europa face paşi mari, inclusiv ţări foste comuniste sunt într-un proces avansat de digitalizare.

În acelaşi timp, mediul prin care se transmite semnalul radio este cel al anilor pe care îi trăim. Semnalul radio vine pe telefon, vine pe tabletă, vine pe aplicaţii, vine pe orice mediu pe care oamenii îl folosesc.

Obişnuinţa de a asculta radioul pe frigider în bucătărie dispare sau în multe locuri a dispărut cu totul. Este extrem de important să ne adaptăm foarte repede acestei provocări care nu mai este viitor, este prezent deja.”

Împarte cu prietenii tăi: