Este provocarea pe care o lansează Reprezentanța Comisiei Europene în România tinerilor interesati de subiecte europene.

Prin acest demers, Reprezentanța Comisiei Europene în România își propune să-i încurajeze pe jurnaliști și bloggeri să se specializeze în analiza informațiilor care provin de la instituțiile europene și a subiectelor europene în general.

Coordonatorul proiectului Razvan Szabo spune că astfel, cei care redactează știrile sunt provocați să se aplece mai mult către partea de analiză și comentariu

”Este o inițiativă a Reprezenatnței Comisiei Europene în România și este creată special pentru publicul românescși pentru profesioniștii din media și blogger-ul românesc. Scopul nostru este să să-i promovăm pe cei care scriu pe teme europene și nu doar preiau informația ci o și analizează și funcționeaza ca un intermediar între Bruxelles și publicul larg din România.”

Jurnaliștii și bloggerii sunt invitați să trimită, până pe 30 octombrie 2015, articole și materiale proprii, pe teme europene, publicate în perioada 1 ianuarie – 30 octombrie 2015, pentru a fi evaluate de un juriu.

Nu sunt acceptate articole de știri, ci numai comentarii, analize, reportaje, interviuri, editoriale, articole de opinie și imagini ilustrative (infografice originale sau fotografii care au fost publicate însoțite de comentarii relevante). Fiecare concurent trebuie să trimită minimum trei materiale pentru a intra în competiție.

Concurenții pot participa la o singură categorie. La editia din acest an, concurenții se pot inscrie la opt categorii: Presă audio, Presă video, Presă scrisă și online, Opinie / editorial, Reportaj, anchetă, interviu si blog , galerie si social media administrator…

Ultimele doua sunt categorii noi spune Coordonatorul proiectului Răzvan Szabo.

”Noutatea ediției de anul acesta este că avem o categorie suplimentară numită social media admin, în cadrul căreia participanții au șansa să administreze atât pagina de twitter a Reprezentanței și vor avea posibilitatea să intercționeze cu publicul larg și vor fi notați în funcție de această interacțiune. O altă noutate este faptul că avem o noua categorie, pe lângă cea de social media admin, se numește categoria de imagine sau Galerie, unde doritorii pot participa cu diverse fotografii sau ilustrații. Cu un mic comentariu, attfel că acest concursnu este adresat numai celor care scriu, ci si celor care se exprimă prin intermediul pozelor.”

La categoria Social media administrator, concurenții vor avea prilejul să-și aleagă o zi, între 15 septembrie și 10 noiembrie, în care să administreze conturile de facebook și twitter ale Reprezentanței Comisiei Europene.

Orice participant care se înscrie cu materiale la una dintre categoriile enumerate poate participa și câștiga la categoria social media admin, cumulând astfel două premii

Fiecare categorie va avea un singur câștigător, iar premiile constau în tablete iPad.

Câștigatorii concursului ”Reporter si blogger European” vor fi anuntați pe 10 decembrie.

Împarte cu prietenii tăi: