A trecut vacanța, cei mai mulți dintre bucureșteni și-au reluat activitatea normală, la serviciu, la școală etc și traficul a revenit la valorile sale de vârf. Acum putem afla în ce măsură soluțiile de fluidizare gândite în birourile de la Primăria Capitalei, pasaje subterane și supraterane, se traduc în practică prin scurtarea timpului de parcurgere a unor artere foarte aglomerate, prin micșorarea cantității de combustibil consumate și prin scăderea poluării.

Pasajul rutier subteran de la Piața Presei a fost conceput pentru a facilita ieșirea și, mai ales, intrarea în București, la orele de vârf. Într-adevăr, ieri, în jurul orei 18:30, când sensul de intrare în oraș este foarte solicitat, în Piața Presei, traficul era foarte lejer. Binecunoscutul ambuteiaj dispăruse cu desăvârșire.

Numai că blocajul s-a mutat pe Șoseaua Kiseleff și la Arcul de Triumf. Coloane nesfârșite de mașini se înșiră, pe patru rânduri, din dreptul fostului sediu al Ministerului Culturii, până la intersecția Arcul de Triumf. Desigur, claxoanele răsună insistent iar nervii șoferilor sunt întinși la maximum.
Oare ce soluție va găsi Primăria Capitalei pentru aceste noi puncte nevralgice ale traficului bucureștean?

Împarte cu prietenii tăi: