Numărul angajatorilor care vor oferi în acest an salariaţilor bonusuri de Crăciun sub formă de tichete/carduri cadou, faţă de variantele clasice de cadouri în obiecte sau produse, este în creştere de trei ori, conform estimărilor companiei Edenred România, cel mai mare emitent de tichete şi carduri preplătite de beneficii extra-salariale.

Compania estimează că şi în 2017 tichetele şi cardurile cadou vor fi varianta preferată de companiile mari şi mijlocii pentru a oferi angajaţilor bonusuri de Sărbători.

Tichetele şi cardurile cadou au ajuns în ultimii ani în topul preferinţelor angajatorilor, dar şi ale angajaţilor, pentru că aduc numeroase avantaje fiscale şi logistice companiilor, asigurându-le în acelaşi timp angajaţilor libertate şi flexibilitate maximă în cheltuire.

‘Tichetele şi cardurile cadou sunt varianta cea mai eficientă de recompensare a angajaţilor şi a partenerilor, pentru că îmbină flexibilitatea primelor în bani şi memorabilitatea cadourilor fizice. Practic, acestea împacă atât nevoia companiilor de eficientizare a bugetelor şi simplificare logistică, cât şi dorinţa angajaţilor de a-şi alege ei înşişi cadourile pe care şi le doresc cu adevărat, din cea mai variată reţea de magazine partenere din ţară’, a afirmat Dana Sîntejudean, director general al companiei Edenred România.

Recentele modificări aduse Codului Fiscal nu au afectat regimul tichetelor cadou, acestea păstrându-şi avantajele fiscale atât pentru companii, cât şi pentru angajaţi.

Acordate cu ocazia unor evenimente importante din an, tichetele cadou sunt scutite de taxe sociale salariale şi patronale, în limita unui plafon maxim de 150 de lei per salariat şi per copil minor şi, începând de anul trecut, au fost exonerate şi de impozitul pe venit aplicat la nivelul angajaţilor.

Tichetele şi cardurile cadou pot fi acordate atât angajaţilor, cât şi copiilor minori ai acestora, de Crăciun, Paşte şi 1 iunie, iar de 8 martie pot fi oferite angajatelor.

Cadrul fiscal permite angajatorilor posibilitatea de a se arăta foarte generoşi cu angajaţii, în cazul în care aceştia sunt părinţi.

‘De exemplu, în cazul unui angajat care are doi copii minori, angajatorul are posibilitatea de a-i oferi tichete cadou în valoare de până la 450 de lei complet scutiţi de taxe sociale şi impozit pe venit, respectiv 150 de lei per beneficiar. Crăciunul este şi o sărbătoare pentru familii, iar cu ajutorul tichetelor cadou angajatorii pot oferi cadouri cu un impact emoţional foarte personal, câştigând loialitatea angajaţilor’, adaugă Dana Sîntejudean.

Tichetele cadou pot fi folosite de asemenea şi pentru protocol, în relaţia cu partenerii de afaceri, persoane fizice sau juridice, fiind deductibile în limita a 2% din profit.

Tichetele cadou folosite în campanii de marketing, studiul pieţei, reclamă şi publicitate sunt deductibile, putând fi încadrate în categoria cheltuielilor efectuate în scopul realizării de venituri.

Pe lângă scutirea de impozite şi taxe salariale, avantajul major al tichetelor şi cardurilor cadou de la Edenred este libertatea de utilizare. Angajaţii care primesc tichete cadou au la dispoziţie cea mai mare reţea, cu peste 60.000 de comercianţi parteneri în toată ţara, din care îşi pot cumpăra orice tip de cadou.

Reţeaua de comercianţi parteneri Edenred include toate marile lanţuri de hypermarket-uri şi supermarket-uri, dar şi brand-uri renumite de fashion şi cosmetice, librării, bijuterii, jucării, IT & electronice, accesorii, decoraţiuni, bricolaj, articole de sport, agenţii de turism. La rândul lor, cardurile cadou de la Edenred pot fi cheltuite în magazine de toate tipurile, în toată ţara.

Edenred este lider pe piaţa tichetelor şi cardurilor preplătite pentru angajaţi, atât în România, cât şi la nivel internaţional. În România, Edenred deserveşte peste 35.000 de companii-client şi un milion de utilizatori pentru tichete şi carduri de masă Ticket Restaurant, tichete cadou, carduri cadou, tichete de creşă, vouchere de vacanţă, tichete sociale, precum şi carduri preplătite pentru cheltuieli de afaceri.

Reţeaua Edenred include 43 de milioane de angajaţi, 750.000 de companii şi organizaţii şi 1,4 milioane de comercianţi parteneri.

În 2016, volumul tranzacţiilor asigurate de Edenred s-a ridicat la aproape 20 miliarde euro, din care 70% au fost derulate prin card, dispozitive mobile sau online.

Împarte cu prietenii tăi: