Sursa foto: www.radiotimisoara.ro

Black Friday, eveniment împrumutat din străinătate, trezește interesul cumpărătorilor români. Unii vor cumpăra produse pe care le urmăresc de mai multă vreme, iar alții vor achiziționa bunuri atrași de reduceri.

Specialiștii recomandă însă multă atenție în această perioadă, mai ales că în anii trecuți s-au înregistrat reclamații referitoare la produsele livrate.

„Timpii de livrare nu sunt respectați așa cum prevede contractul, probabil și din cauza volumului foarte mare de mărfuri care trebuie livrate și capacității limitate a operatorilor. Apare problema calității produselor comandate, comandăm un produs de o anumită calitate, imaginea arată corespunzător, și alta primim, ceea ce ne poate nemulțumi și urmează o serie întreagă de reclamații de returnări de marfă. Cea de-a treia problemă, cea de preț, un preț apare pe prima reclamă, iar în momentul în care apare coletul, prețul este modificat”, a declarat comisarul șef al CJPC Mureș, Liviu Todoran.

Specialiștii recomandă urmărirea prețurilor și înainte de perioada de reducere, pentru a verifica reducerea reală, dar și compararea aceluiași produs la mai mulți comercianți.