Aplicație gratuită pentru mame!
Publicat de Andra Radu, 25 noiembrie 2022, 12:08
În 9 din 10 postări ale mamelor active în grupuri online se caută recomandări de ateliere, cursuri, locuri de joacă, restaurante cu loc de joacă, creșe, grădinițe, școli, îmbrăcăminte, încălțăminte, alimentație, cărți și multe alte produse din aceleași categorii.
Tot 9 din 10 femei care fac parte dintr-o comunitate online pentru mame cer recomandări de locuri, activități, evenimente, produse sau servicii pentru copiii lor. 2 părinți au decis să le vină în ajutor și să lanseze o aplicație gratuită, Mommy HAI, care să le ușureze accesul la informații esențiale și corecte.
Un studiu realizat pe un eșantion de 1.300 de mame din România arată că 1 din 2 este în burnout parental, iar 20% dintre ele au risc crescut de a ajunge în aceeași stare. Rolul aplicației este să le ajute să petreacă mai mult timp de calitate cu copiii lor, implicându-se în diverse activităţi în afara casei, dar şi să aleagă activităţi pe care cei mici să le facă singuri cu plăcere, precum cursuri sau ateliere. Aplicația conectează, prin automatizarea unor procese consumatoare de timp și energie, mamele cu brandurile pe care și le doresc, pe un singur site.
Mai mult, își pot construi itinerarii foarte precise, în funcție de distanțe, bugetul alocat pentru diverse activități, categoria de vârstă a copiilor, interesele lor. Vor fi la curent din timp cu evenimentele și activitățile la care și-ar dori să participe. Vor putea verifica gradul de aglomerare al locurilor de interes în diverse momente ale zilei. Vor putea să lase rapid review-uri obiective și concise care vor contribui la filtrarea vânzătorilor.
În același timp aplicația susține antreprenorii cu business-uri mici și mari, care se adresează familiilor cu copii. 9 din 10 antreprenori din acest domeniu se plâng că nu ajung la publicul țintă, în timp ce 1 din 9 declară că are o rată de conversie sau ocupare de 75%.
În acest fel primesc acces la o platformă de promovare în care va fi prezent și activ doar publicul lor țintă, putând să comunice targetat, în funcție de obiective și campanii.