Centrul Cultural „Alexandru Marghiloman” din Buzău organizează un concurs de fotografii sub genericul „Crăciunul de odinioară”.
Persoanele interesate să participe la concurs trebuie să publice pe paginile lor de Facebook sau Instagram o fotografie sau un clip care să ilustreze Crăciunul copilăriei lor, asigurându-se că postarea este publică şi poate fi văzută de oricine.
Sursa foto: Centrul Cultural „Alexandru Marghiloman” Buzău/facebook
Totodată, trebuie să includă în descrierea fiecărei poze sau fiecărui clip hashtag-urile #Crăciunuldeodinioară, #CCAM şi #Buzăuoraşdeschis, să eticheteze un prieten cu care ar dori să depene amintiri şi să dea like şi follow paginilor de Facebook sau Instagram ale Primăriei.
Vor fi acordate trei premii, care vor consta în pachete de cărţi, iar câştigătorii vor fi desemnaţi printr-o tragere la sorţi.
Concursul se adresează cu precădere populaţiei adulte din România şi perioada de înscriere este 6-20 decembrie, ora 24:00
Câştigătorii vor fi aleşi folosind simpliers.com şi vor fi anunţaţi pe paginile de social media ale Centrului Cultural „Alexandru Marghiloman”.
Ziua mondială a fotografiei, celebrată pe 19 august, a fost iniţiată şi promovată de fotograful australian, Korske Ara, în 2009. La marcarea zilei participă milioane de oameni din întreaga lume, fie ei profesionişti sau pasionaţi de fotografie.
Site-ul Zilei mondiale a fotografiei, www.worldphotographyday.com, invită participanţi să posteze propriile fotografii pe Instagram sau utilizând hashtagul #WorldPhotographyDay, pentru ca fotografia să apară pe această pagină. Scopul este de a ajunge la peste 1.000.000 de postări #WorldPhotographyDay în 2021.
De la începutul secolului XXI, fotografia a devenit un mod de exprimare tot mai important şi apreciat de tot mai mulţi oameni din întreaga lume. O fotografie are capacitatea de a surprinde un loc, o experienţă, o idee, un moment în timp, consacrându-i-se zicala „o imagine valorează cât o mie de cuvinte”.
Fotografiile pot transmite un sentiment mai rapid, uneori, şi chiar mai eficient decât cuvintele. O fotografie poate face privitorul să vadă lumea aşa cum o vede fotograful. Fotografiile sfidează trecerea timpului – o fotografie de acum o sută de ani poate fi, încă, la fel de apreciată în prezent.
Instagram anunţă lansarea unei noi funcţii pentru a ajuta la stoparea hărţuirii online şi a altor comportamente abuzive. Este vorba despre un filtru care va împiedica utilizatorii să vadă mesajele directe (DM) abuzive, precum şi despre un instrument pentru a opri persoanele deja blocate să nu vă mai poată contacta dintr-un alt cont.
„Înţelegem impactul pe care îl poate avea asupra oamenilor conţinutul abuziv – fie că este rasist, sexist, homofob sau orice alt tip de abuz. Nimeni nu trebuie să experimenteze asta pe Instagram. Dar combaterea abuzului este o provocare complexă şi nu putem face un singur pas pentru a-l elimina complet ”, a declarat Instagram.
„Într-adevăr, hărţuirea cibernetică a devenit o problemă constantă pe reţelele de socializare, victimele variind de la copii la adulţi. Pentru a proteja confidenţialitatea utilizatorilor, reţeaua de socializare deţinută de Facebook nu monitorizează proactiv DM-urile utilizatorilor, aşa cum este cazul conţinutului vizibil public pe platforma sa. În schimb, lansează un instrument care va filtra mesajele abuzive.
În acest scop, introducem un nou instrument care, atunci când este activat, va filtra automat cererile de DM care conţin cuvinte, fraze şi emojis jignitoare, astfel încât să nu fie nevoie să le vedeţi vreodată. Acest instrument se concentrează pe cererile din DM, deoarece aici oamenii primesc de obicei mesaje abuzive – spre deosebire de căsuţa de mesaje obişnuită, unde primiţi mesaje de la prieteni”, au explicat reprezentanţii reţelei de socializare, citaţi de Eset.
Noua funcţie nu este diferită de sistemul de filtrare a comentariilor introdus anterior, care permite utilizatorilor să ascundă comentariile abuzive sau jignitoare, precum şi să configureze un filtru de cuvinte care să ascundă comentariile ce conţin termenii semnalizaţi.
Noile filtre pot fi configurate prin accesarea Setărilor de Confidenţialitate (Privacy Settings), în secţiunea Cuvinte Ascunse (Hidden Words). Ambele instrumente de la Instagram ar urma să fie lansate pentru utilizatori în lunile următoare.
Cât de mare este nevoia noastră de a fi apreciați de cei din jurul nostru? Până unde suntem dispuși să mergem doar pentru ca celălalt să aibă și să-și mențină o părere bună despre noi? Ce masca și câte suntem dispuși să purtăm pentru a fi pe placul oamenilor?
Studiile arată că peste 75% dintre internauți recunosc că își “confecționează” în Social Media viața, astfel încât să pară mai interesantă și mai aventuroasă. Totodată, 3 oameni din 4 își judecă prietenii și colegii pe baza profilelor de Facebook, Snapchat sau Instagram, iar jumătate dintre aceștia postează imagini frumoase doar pentru a provoca gelozie între prieteni și familie.
În opinia psihologului Laura Maria Cojocaru, fondatorul Institutului de Neuro-Programare Lingvistică Somato-Integrativă (INLPSI), de cele mai multe ori alegem să purtăm și în viața de zi cu zi, nu doar pe Facebook, “masca perfecțiunii” și punem o barieră emoțională între noi și cei din jur, deoarece nu vrem să scoatem în evidență slăbiciunile noastre.
Astfel, lumea va vedea doar aspectele pozitive din viața noastră, mereu zâmbind și fericiți, și ne va trata ca pe un supraom care are puterea de a rezolva problemele vieții. Lumea nu știe că și noi plângem, că și pe noi ne doare și va căuta la noi secretul “perfecțiunii” sau doar va deveni geloasă pe viața noastră “perfectă”.
În realitate, întreg acest joc este o mare minciună, în urma căruia mulți dintre noi vom ajunge să experimentăm depresia în cele mai diverse forme, fie că este vorba de viața reală sau de mediul virtual.
“Cumva, la un moment dat în evoluția sa, omul a ajuns la concluzia că a fi “uman”, deci imperfect, este o dovadă de slăbiciune, un motiv pentru ceilalți să-l “arate cu degetul””, este de părere psihologul laura Maria Cojocaru.
Această idee a apărut din teamă, iar teama a venit din experiență. Cineva, la un moment dat, a ales să fie el însuși, fără mască, a ales să nu se mai urce cu picioarele pe umbra lui ca s-o ascundă, ci să o lase să se vadă. Experiența i-a spus că acele persoane care-ți văd umbra, pleacă de lângă tine. Culmea ironiei este că și cei care pleacă de lângă noi, la rândul lor se tem: că nu vor fi acceptați, înțeleși, apreciați, se tem că vor rămâne singuri.
”Atunci când oamenii ne văd fără mască, deci imperfecți, își proiectează propriile defecte, le recunosc și aleg să fugă de lângă noi deoarece nu le place situația. Dacă ar alege să rămână, ar înseamna să recunoască faptul că nici ei nu sunt ”perfecți” ”, explică psihologul Laura Maria Cojocaru.
Rețeaua de socializare Instagram a anunțat introducerea de noi instrumente de luptă împotriva hărțuirii online, pentru a asigura un ”mediu sigur” pentru utilizatorii săi, relatează marți AFP.
Printre dispozitive se numără un avertisment, generat de un software de inteligență artificială, care va fi trimis persoanelor care intenționează să publice remarci injurioase pe rețeaua de socializare.
”Această intervenție le oferă oamenilor posibilitatea de a se gândi și de a-și anula remarca și va permite destinatarului să nu primească comentariul nociv”, a indicat Adam Mosseri, șeful Instagram.
De asemenea, va fi pus la dispoziție un alt instrument numit ”restricție”, ce vizează reducerea unui posibil flux de comentarii negative în contul unui utilizator hărțuit.
Această caracteristică este destinată unui utilizator care evită să blocheze, să dea unfollow sau să raporteze agresorul de teama de a nu agrava situația.
Utilizatorul va putea restricționa influența unei persoane care intenționează să-i facă rău, aprobând sau nu comentariile acesteia și făcându-le apoi vizibile sau nu pentru alții.
”Persoanele restricționate nu vor putea vedea dacă sunteți activ pe Instagram sau dacă i-ați citit mesajele directe”, a precizat Mosseri.
Platformele social-media și serviciile web, folosite de milioane de europeni, s-au alăturat efortului de a reaminti cetățenilor să-și exprime votul în alegerile europene.
Facebook, Google, Snapchat și Twitter sunt printre platformele care oferă servicii suplimentare pentru a se asigura că europenii votează și că alegerile nu sunt compromise online.
Google furnizează caracteristici speciale ale candidaților și le reamintește oamenilor să voteze. Profilurile candidaților sunt și mai vizibile pe YouTube.
Facebook reamintește utilizatorilor săi perioada derulării alegerilor și, în zilele electorale, a creat un buton special: „Am votat”. De asemenea, facebook și-a consolidat eforturile pentru ai face pe utilizatori conștienți de știrile false.
Instagram conține autocolante speciale care fac trimitere la site-ul electoral.
Utilizatorii Snapchat cu vârsta de vot, din întreaga Europă, vor primi un mesaj video de la Team Europe, amintindu-le să voteze.
Twitter a introdus emoji speciale care însoțesc hashtags: #EUelections2019 și #thistimeimvoting în diferite limbi.
Aici, veți găsi o prezentare generală a acțiunilor întreprinse de platformele sociale și de companiile digitale.
În toate țările Uniunii Europene, peste 426 de milioane de cetățeni sunt eligibili să voteze, între 23 și 26 mai.
#desert #cafea #dimineata #natura #trafic #oameni #chipuri #fericire – indiferent de ce alegi sa pui dupa „#”, ai grija ca unul dintre ele sa fie #InstaCraiova!
Pasionatii de fotografie si postari pe retele sociale din Craiova pot participa la cea de-a doua editie #InstaCraiova. Evenimentul este organizat de Asociatia April HUB si le propune participantilor sa foloseasca hashtagul InstaCraiova atunci cand posteaza imaginea pe Instagram, pentru a intra automat in competitie. Cele mai sugestive imagini cu oameni, locuri, cladiri, mancaruri sau momente din Craiova vor fi expuse in luna mai, in incinta Teatrului Colibri din Craiova. Tot acolo vor fi organizate, in premiera, si InstaMeetinguri, celebre in toata lumea!
Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Cookie-urile strict necesare
Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.
Dacă dezactivezi aceste cookie-uri, nu vom putea să-ți salvăm preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitezi acest site va trebui să activezi sau să dezactivezi cookie-urile din nou.