9.000 de cititori au vizitat ediţia din acest an a Târgului de Carte Gaudeamus Litoral desfăşurat la Mamaia.
Conform tradiţiei, ultima zi a târgului a fost dedicată cu precădere câştigătorilor Trofeelor Gaudeamus, premiaţi în acordurile Fanfarei Forţelor Navale.
„Cea mai râvnită carte a târgului” a fost „Hoţul de cărţi” de Markus Zusak, apărută la editura RAO, iar marele premiu al Tombolei GAUDEAMUS, organizat pe baza buletinelor de vot ale publicului, a fost câştigat de Miruna Cobălaş din Constanţa.Ea va primi un zbor cu avionul cu durata de 30 de minute deasupra litoralului românesc.
În cadrul proiectului „Cărţile se întorc acasă”, vizitatorii au donat circa 400 de volume pentru bibliotecile rurale din comunităţile sărace.Cărţile strânse la ediţia din acest an a Târgului Gaudeamus Litoral vor ajunge în biblioteca unei şcoli din comuna constănţeană Ciocîrlia.
Circa 400 de volume au fost donate de către vizitatori şi Editura Casa Radio în cadrul proiectului „Cărţile se întorc acasă”, campanie care are ca principal obiectiv constituirea, prin donaţii din partea expozanţilor şi a vizitatorilor a unui fond de carte care are ca beneficiari biblioteci ale unor comunităţi subfinanţate din acest punct de vedere. Proiectul continuă o tradiţie care durează de la primele ediţii ale Târgului Internaţional GAUDEAMUS (Coşul Târgului) iar de la relansarea sa sub acest nume, în anul 2010, circa 115.000 de volume au îmbogăţit patrimoniul a peste 260 de biblioteci care nu au mai primit de
foarte mult timp fonduri pentru achiziţii. Volumele donate în acest an la GAUDEAMUS Litoral vor avea ca destinaţie biblioteca Şcolii generale nr. 1 din comuna Ciocîrlia, judeţul Constanţa.
Târgul GAUDEAMUS Litoral a încheiat Caravana GAUDEAMUS 2015 (după ediţiile de la Craiova, ClujNapoca şi Oradea) şi este evenimentul cu numărul 88 în seria Târgurilor GAUDEAMUS, iniţiate şi organizate de Radio România din 1994. Următorul târg din seria GAUDEAMUS va fi organizat în perioada 16 27 septembrie, la Bucureşti: Târgul GAUDEAMUS Carte Şcolară.
În plin sezon, Radio România plusează la oferta estivală a litoralului cu un eveniment care, deşi aflat la cea de-a şaptea ediţie, rămâne o prezenţă inedită în peisajul de la malul mării: Târgul Gaudeamus Litoral. Organizat de Centrul Cultural Media al Radio România şi Radio Constanţa, acesta se desfăşoară în perioada 13 – 17 august în Mamaia, pe faleza din faţa studioului Radio Vacanţa.
Gaudeamus Litoral oferă turiştilor aflaţi în vacanţă şi constănţenilor iubitori de carte, experienţa unui târg de carte accesibil şi ofertant. Câteva dintre cele mai importante edituri din România, cele mai noi apariţii editoriale la preţuri reduse şi un program variat de evenimente compun un mix cultural unic, de care cititorii împătimiţi sau ocazionali de toate vârstele se bucură timp de cinci zile. Pentru mulţi dintre aceştia, sosiţi din zone unde Târgurile Gaudeamus nu ajung (încă), evenimentul de la malul mării reprezintă o ocazie unică de a experimenta nemijlocit atmosfera unui târg de carte.
Programul de vizitare este zilnic, între orele 15:00 şi 23:00, iar intrarea este liberă.
Deschiderea oficială a avut loc joi, 13 august, la ora 17:00, în acordurile Fanfarei RAJA Muzica apelor. O zi cu importante semnificaţii pentru gazde în care, în urmă cu 109 ani, primarul vizionar al Constanţei, Ion Bănescu, semna documentele de înfiinţare a staţiunii Mamaia.
Oferta târgului este una variată şi combină surprizele expozanţilor cu cele pregătite de organizatori, în special pentru cei mai tineri vizitatori şi cititori. Nu lipsesc bestsellerurile momentului şi cele mai noi apariţii editoriale la preţuri extrasezon, lansările de carte sau tombolele cu premii pentru public.
Preşedintele de onoare al ediţiei din acest an a Târgului Gaudeamus Litoral este Doina Păuleanu, directorul Muzeului de Artă Constanţa. La această ediţie, gazdele de la Radio Constanţa lansează invitaţia la o călătorie virtuală în Dobrogea sentimentală. Zilnic, de la ora 19:00, vizitatorii au ocazia de a cunoaşte oameni şi locuri prin ochii artiştilor fotografi, elevi ai şcolilor de fotografie din Constanţa.
În aceeaşi notă „vizuală” se înscrie şi expoziţia EU aleg ROmania un proiect al Studiourilor Regionale Radio România, care propune o călătorie în imagini extinsă prin toate regiunile istorice ale ţării: Dobrogea, Maramureş, Bucovina, Transilvania, Crişana, Moldova, Banat, Oltenia şi Muntenia. O invitaţie în Delta Dunării, un loc binecuvântat, scăldat deopotrivă de razele soarelui şi de reflexiile apei, o călătorie magică cu Mocăniţa pe valea Vaserului, cu nuanţele de verde crud pe care le capătă pădurea şi iarba, pe ploaie, la început de vară sau un popas în Poiana Mărului, o staţiune situată în inima munţilor Ţarcu, la 500 de metri altitudine, care întinereşte trupul şi sufletul. Expoziţia fotografică dezvăluie 100 de locuri pe care merită din plin să le vizitaţi!
La Târgul Gaudeamus, turiştii vor găsi şi Brăţara de Vacanţă, oferită de Radio Vacanţa şi partenerii săi. Campania Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţara de Vacanţă, ajunsă în acest an la cea de-a şasea ediţie, se desfăşoară până pe 1 septembrie pe litoralul românesc şi, în premieră, în Delta Dunării, la Sulina. Brăţara de Vacanţă este destinată familiilor care ajung în vacanţă în staţiunile de pe Litoral, interesate de siguranţa copiilor lor, grupurilor de copii veniţi în tabără sau cantonament alături de profesori, antrenori sau educatoare. Beneficiarii direcţi ai campaniei sunt copiii cu vârste între 0 şi 7 ani care poartă brăţara de vacanţă.
Două dintre proiectele iniţiate de Radio România sub genericul Programului Lectura Târgurile Gaudeamus, vor fi reluate cu prilejul târgului:
Poliţia Gaudeamus – ca la fiecare ediţie estivală Gaudeamus, amenda de la malul mării este cartea de vacanţă pe care organizatorii târgului o dăruiesc cu mare drag cititorilor de pe plajă, surprinşi la lectură. Cărţile sunt oferite de Editura Casa Radio şi Grupul Editorial Corint.
Cărţile se întorc acasă – campanie care are ca principal obiectiv constituirea, prin donaţii din partea expozanţilor şi a vizitatorilor, a unui fond de carte care va avea ca beneficiari biblioteci ale unor comunităţi subfinanţate din acest punct de vedere. Proiectul continuă o tradiţie care durează de la primele ediţii ale Târgului Internaţional Gaudeamus (Coşul Târgului); de la relansarea sa sub acest nume, în anul 2010, peste 115.000 de volume au îmbogăţit patrimoniul unor biblioteci care nu mai primiseră de foarte mult timp fonduri pentru achiziţii. Volumele donate cu prilejul Târgului Gaudeamus Litoral 2015 vor avea ca destinaţie Şcoala generală nr. 1 din comuna Ciocârlia, judeţul Constanţa.
Tombola Gaudeamus adresată vizitatorilor şi derulată pe baza buletinelor de Vot al Publicului, se închide duminică, la ora 19:30. Premiile sunt oferite de organizatori, BRD Groupe Société Générale şi Vodafone România. Marele premiu al Tombolei Gaudeamus care va fi extras duminică, 16 august, şi este oferit de Regional Air Services S.R.L – Aeroportul Tuzla: un zbor cu durata de 30 de minute deasupra litoralului românesc, de pe Aeroportul Tuzla, pe care câştigătorul o poate filma şi/sau fotografia.
Premiile ediţiei 2015 a Târgului Gaudeamus Constanţa vor fi decernate luni, 17 august, la ora 18:00, astfel:
– Trofeele Gaudeamus (acordate editurilor, locurile 1, 2 şi 3) şi Cea mai râvnită carte a Târgului, decernate prin Votul Publicului exprimat prin completarea unor chestionare distribuite în rândul vizitatorilor pe întreg parcursul evenimentului;
– Trofeele Presei – decernate jurnaliştilor pe secţiunile publicaţii, radio şi TV;
– Premiul Miss Lectura;
– Marele Premiu al Tombolei Gaudeamus.
Fanfara Forţelor Navale va marca, printr-un moment muzical, închiderea oficială a evenimentului.
Gaudeamus Litoral reprezintă ultima etapă a Caravanei Gaudeamus 2015 (după ediţiile de la Craiova, Cluj-Napoca şi Oradea) şi este evenimentul cu numărul 88 în seria Târgurilor Gaudeamus, iniţiate şi organizate de Radio România din 1994.
Proiect susţinut de Ministerul Culturii.
Parteneri şi sponsori: BRD Groupe Société Générale – partener principal al Caravanei Gaudeamus 2015, Vodafone România, Media Trust, 101ştiri.ro, Grupul Editorial Corint, Trustul de presă Cuget liber Constanţa, Hotel Bavaria Blu Mamaia, Litoral TV, Neptun TV Constanţa, Observator de Constanţa, Fanfara RAJA Muzica apelor, Fanfara Forţelor Navale, RATC Constanţa, Regional Air Services S.R.L. Aeroportul Tuzla, Telegraf.
Alte informaţii, pe www.gaudeamus.ro şi la Secretariatul Gaudeamus (tel. 021.319.0522). Persoană de contact: Anca Badea (tel: 0740.121.173, e-mail anca@gaudeamus.ro)
Publicat de Andrei Cretoiu,
12 mai 2015, 11:35 / actualizat: 7 iunie 2015, 16:04
Caravana Gaudeamus străbate, din nou, aproape 600 de km pentru a ajunge la Oradea, unde va rămâne timp de 5 zile, între 13 şi 17 mai. După succesul ediţiei pilot din 2014, Radio România aduce, pentru al doilea an consecutiv, actualitatea cărţii la Oradea, în atmosfera unui spaţiu care îmbină „seriozitatea” şi ludicul actului cultural: Parcul 1 Decembrie.
Un târg populat de cărţi, autori şi dialoguri nesfârşite pe marginea lor – astfel se prezintă Gaudeamus Oradea la ediţia a doua, organizată de Radio România şi Primăria Municipiului Oradea, într-un parteneriat unic în istoria de peste două decenii a Târgurilor Gaudeamus.
Gaudeamus Oradea 2015 vă invită la un spectacol de noutate şi inedit pe piaţa românească de carte! Vor ţine capul de afiş al evenimentului:
Cele mai recente volume, ieşite de sub tipar în ultimele zile, bestseller-urile momentului şi titlurile în vogă ale anului;
Întâlniri cu protagoniştii vieţii literare şi culturale, scriitori şi profesionişti ai cărţii, lansări de carte, ateliere de creaţie;
Serii de autor, pachete, oferte promoţionale şi reduceri, acordate cu prilejul târgului de către cei aproape 60 de expozanţi – cele mai importante edituri din România! – prin care cartea devine, pentru câteva zile, maiaccesibilă;
Campania de donaţii „Cărţile se întorc acasă”, iniţiată şi derulată de Radio România: o iniţiativă adresată vizitatorilor Târgului, invitaţi să cedeze volumele care le prisosesc celor care au, din ce în ce mai greu, acces la ele;
Proiectul „Invitaţi de nota 10: Olimpicii României”, derulat în toate oraşele – gazdă ale Târgurilor Gaudeamus, care recompensează şi promovează performerii din învăţământul românesc, la diferite discipline;
Tombola Gaudeamus, cu numeroase premii extrem de atractive şi Concursul Miss Lectura, prin care, la finalul ediţiei, va fi desemnată cea mai frumoasă vizitatoare a târgului din acest an.
Intrarea este liberă, iar programul de vizitare este următorul: miercuri – sâmbătă, între orele 10:00 şi 20:00, duminică, între orele 10:00 şi 15:00. Deschiderea oficială a ediţiei va ave a loc miercuri, 13 mai, ora 13:00.
Iar dacă bilanţul primei ediţii a fost cel puţin comparabil cu cel al unui târg de carte cu tradiţie, sperăm că şi ediţia din acest an se va ridica la nivelul înalt al aşteptărilor participanţilor şi vizitatorilor şi vă invităm să demonstrăm împreună că, cel puţin la Gaudeamus, la pomul lăudat merită să vii cu sacul. Ai toate şansele să te întorci cu el plin de cărţi, amintiri plăcute şi noi cunoştinţe, cu aceeaşi pasiune: CARTEA.
Conferinţa de presă care precede deschiderea ediţiei are loc azi, 12 mai, la ora 12:00, la Primăria Oradea.
Proiect susţinut de Ministerul Culturii. Eveniment organizat de Radio România şi Primăria Municipiului Oradea. BRD Groupe Société Générale – partener principal al Caravanei Gaudeamus 2015. Sponsori: Automobile Dacia, Pusha Fashion.
Pentru detalii suplimentare contactaţi Secretariatul Gaudeamus. Persoană de contact: Connie Chifor (tel. 0745.109.649; e-mail connie@Gaudeamus.ro).
Târgul Gaudeamus Cluj-Napoca Radio România – record de public şi vânzări
Publicat de Andrei Cretoiu,
27 aprilie 2015, 12:30 / actualizat: 14 august 2015, 9:14
Radio România îşi consolidează la Cluj-Napoca statutul de lider al pieţei târgurilor de carte din România: cea de a XVI-a ediţie a Târgului Gaudeamus, unanim recunoscută drept o reuşită, de către participanţi, public şi mass-media, a înregistrat un număr record de vizitatori – peste 27.000, şi vânzări cu circa 40% mai mari decât la ediţia precedentă.
Târgul, iniţiat şi organizat de Radio România (Centrul Cultural Media al Radio România şi Radio Cluj), cu sprijinul Primăriei Municipiului Cluj-Napoca, a avut loc în perioada 22 – 26 aprilie, în incinta unui pavilion expoziţional mobil amplasat pentru a zecea oară în Piaţa Unirii.
În mod excepţional în acest an, Târgul Gaudeamus a fost inclus în calendarul evenimentelor culturale ale oraşului-gazdă, în cadrul proiectului Cluj – Capitală Europeană a Tineretului 2015.
Preşedintele de onoare al acestei ediţii, poetul Adrian Popescu, redactor şef al revistei Steaua, a circumscris importanţa acestei ediţii a Târgului de Carte Gaudeamus în municipiul de pe Someş: „Nu cinci săptămâni în balon, ci cinci zile într-un cort, ca o arcă albă, frumoasă, unde cărţile au foşnit sub degetele cititorilor, ale cumpărătorilor, sub ochii lor curioşi”.
Premiile Târgului Gaudeamus Cluj-Napoca 2015, decernate în cadrul festivităţii care a avut loc duminică, 26 aprilie, sunt următoarele:
Trofeele Gaudeamus acordate expozanţilor prin Votul Publicului
Trofeul Gaudeamus: locul 3 – Okian, locul 2 – Editura Nemira şi locul 1 – Editura Şcoala Ardeleană din Cluj-Napoca
Cea mai râvnită carte a târgului a fost desemnat volumul Triburile. Patologii ale politicii româneşti, de la Revoluţie la Generaţia Facebook, de Vasile Sebastian Dâncu, publicat de Editura Şcoala Ardeleană
Trofeul Presei, pe secţiunile publicaţii, radio şi TV a revenit cotidianului Făclia – secţiunea publicaţii, postului Radio Renaşterea – secţiunea radio şi website-ului www.clujulcultural.ro – secţiunea online; trofeul pentru secţiunea TV nu a fost acordat, rezultatul votului nefiind concludent.
Premiul Educaţia, oferit de către organizatori, a fost decernat Universităţii de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară din Cluj-Napoca.
Premiul Miss Lectura a fost câştigat de domnişoara Ionuţa Camelia Haiduc, sociolog, absolventă a Universităţii Babeş-Bolyai. Premiul a fost oferit de organizator, Restaurant Shanghai, Azaria Cosmetics şi Asociaţia Clujul de altădată. Pe parcursul celor cinci zile ale Târgului, vizitatorii au avut ocazia să participe la Tombola Gaudeamus, organizată pe baza buletinelor pentru Votul Publicului. Câştigătorii celor 14 premii puse în joc au fost: Adriana Benea, Camelia Muntean şi Olimpia Ciorca-Chiş – câte o piesă de mobilier oferită de Casa Augustin, Mira-Cristiana Anisiu – un pachet de cosmetice oferit de Azaria Cosmetics şi Alexandra Chikiudean, Laura Nicoleta Ciortea, Kiss Alexandra-Timea, Tudor Felecan, Mariana Feneşan, Olimpiu Vinţeler, Haralambie Maftei, Monica Pascariu, Paula Alina Bara şi Călin Ardelean – câte un card cadou oferit de BRD Groupe Société Générale.
Bilanţul statistic al ediţiei reconfirmă prima poziţie pe care evenimentul o ocupă, de peste 10 ani, în topul manifestărilor de tip expo cu acest profil derulate în ţară:
Suprafaţa târgului: peste 500 mp de standuri, amenajaţi într-un pavilion cu suprafaţa de 900 mp;
Numărul expozanţilor reprezentaţi la târg, aparţinând domeniilor majore de activitate de pe pieţele editorială şi educaţională: 89, reuniţi în 59 de standuri;
77 de evenimente incluse în programul de manifestări al ediţiei de către organizator şi expozanţi;
Numărul vizitatorilor a fost de circa 27.000, conform monitorizării zilnice realizate de către organizatori; astfel, recordul Caravanei Gaudeamus, stabilit la ediţia precedentă, a fost din nou depăşit.
Proiecte derulate sub sigla Gaudeamus
Vineri, 24 aprilie, târgul a găzduit finala zonală a Concursului Naţional de Lectură Mircea Nedelciu, proiect de anvergură naţională iniţiat de Radio România cu scopul de a promova lectura în rândul elevilor. Câştigătorii concursului, elevi de la liceele şi colegiile naţionale clujene, desemnaţi de un juriu format din profesori de limba română, au fost: Cristian Patrick Palffy – locul 1, Laura Tocilă – locul 2 şi Dragoş Şter – locul 3, toţi trei elevi ai Liceului Teoretic Onisifor Ghibu. Premiile au constat în sume de bani destinate achiziţiei de cărţi din târg, oferite de organizatori. Ocupantul locului 1 va participa la finala naţională a concursului, care va avea loc cu prilejul ediţiei a XXII–a a Târgului Internaţional Gaudeamus – Carte de Învăţătură (Bucureşti, 18 – 22 noiembrie).
Invitaţi de nota 10: Olimpicii României, proiect prin care Radio România promovează şi recompensează performanţele obţinute pe plan internaţional de către cei mai tineri reprezentanţi de top ai învăţământului românesc. Invitaţii de nota 10 ai Târgului Gaudeamus Cluj-Napoca 2015, elevi din Cluj-Napoca premiaţi la olimpiade internaţionale la diferite discipline au fost: Fazakas Borbála şi Szőcs Orsolya – Liceul Teoretic Báthory István, Garfield Adrienne – Liceul Teoretic János Zsigmond, Velea Alexandru – Liceul de Informatică Tiberiu Popoviciu. Premiile au fost oferite de Radio România, Automobile Dacia, Restaurant Shanghai şi de către expozanţii la această ediţie (Fischer International, Getmusic.ro, editurile Antet, Casa Cărţii de Ştiinţă, Corint, Curtea Veche, Eikon, Galaxia Gutenberg, Humanitas, Nemira, Niculescu şi Trei).
Cărţile se întorc acasă, campanie care are ca principal obiectiv constituirea, prin donaţii din partea expozanţilor şi a vizitatorilor, a unui fond de carte care va avea ca beneficiari biblioteci ale unor comunităţi subfinanţate din acest punct de vedere; proiectul continuă o tradiţie care durează de la primele ediţii ale Târgului Internaţional Gaudeamus (Coşul Târgului). De la relansarea sa sub acest nume, în anul 2010, peste 110.000 de volume au îmbogăţit patrimoniul unor biblioteci care nu au mai primit de foarte mult timp fonduri pentru achiziţii. Acestora li se adaugă acum circa 2.000 de volume donate cu prilejul Târgului Gaudeamus Cluj-Napoca, ce vor avea ca destinaţie biblioteci publice din Sighetul Marmaţiei, judeţul Maramureş.
Parteneri: BRD Groupe Société Générale – partener principal al Caravanei Gaudeamus 2015. Proiect susţinut de Ministerul Culturii. Sponsori: Automobile Dacia, Casa Augustin, Restaurant Shanghai, Azaria Cosmetics şi Asociaţia Clujul de altădată. Eveniment iniţiat şi organizat de Radio România, în cadrul Caravanei Gaudeamus 2015, cu sprijinul Primăriei Municipiului Cluj-Napoca.
Următoarea etapă a Caravanei Gaudeamus 2015 va avea loc în Oradea – a doua ediţie, în perioada 13 – 17 mai, în incinta unui pavilion expoziţional mobil amplasat în Parcul 1 Decembrie. Târgul Gaudeamus Oradea este organizat de Radio România şi Primăria Municipiului Oradea.
Pentru detalii suplimentare privind această ediţie a Târgului Gaudeamus Cluj-Napoca, accesaţi www.gaudeamus.ro sau adresaţi-vă secretariatului Gaudeamus. Persoană de contact: Lucian Creţu (tel. 0740.121.172, e-mail lucian@gaudeamus.ro).
Publicat de Andrei Cretoiu,
17 aprilie 2015, 14:20 / actualizat: 7 iunie 2015, 16:40
Radio România vă invită să rămâneţi în dispoziţie de sărbătoare pentru un eveniment care celebrează deopotrivă cartea, dar şi mult aşteptata venire a primăverii: Târgul Gaudeamus Cluj-Napoca.
Sărbătoarea anuală a cărţii, organizată de Centrul Cultural Media al Radio România şi Radio Cluj va avea loc între 22 şi 26 aprilie, în incinta unui pavilion expoziţional mobil amplasat în Piaţa Unirii.
Evenimentul, care a ajuns în acest an la cea de a XVI-a ediţie, este unul dintre reperele majore ale agendei culturale clujene de peste 15 ani. În mod excepţional în acest an, Târgul Gaudeamus a fost inclus în calendarul evenimentelor culturale ale oraşului-gazdă, în cadrul proiectului Cluj – Capitală Europeană a Tineretului 2015.
Astfel, municipiul Cluj-Napoca va deveni pentru cinci zile şi o capitală a cărţii, târgul îmbogăţind în mod semnificativ programul dens şi variat al proiectului. Oferta ediţiei, tradiţională (prin atmosfera inconfundabilă şi prin prezenţa constantă a celor mai sonore nume de pe piaţa naţională de carte), dar în fiecare an reîmprospătată prin titluri şi concepte noi, va include:
cele mai recente apariţii editoriale din ţară şi de peste hotare (prin participarea unor importante edituri şi agenţii de difuzare de carte), bestseller-urile momentului şi titlurile în vogă în ultima perioadă;
serii de autor, pachete, oferte promoţionale şi reduceri, acordate cu prilejul târgului de către cei peste 80 de expozanţi cu ajutorul cărora cartea devine, pentru câteva zile, mai accesibilă;
concursuri pentru public: Tombola Gaudeamus cu premii extrem de atractive, dedicată vizitatorilor cumpărători de carte şi Miss Lectura;
campania de donaţii Cărţile se întorc acasă iniţiată şi derulată de Radio România, prin care vizitatorii sunt încurajaţi să cedeze volumele care le prisosesc celor care au din ce în ce mai greu acces la ele;
proiectul Invitaţi de nota 10: Olimpicii României, derulat în toate oraşele găzdă ale Târgurilor Gaudeamus, care recompensează şi promovează performerii din învăţământul românesc, la diferite discipline.
Conferinţa de presă care precede deschiderea ediţiei va avea loc marţi, 21 aprilie, la ora 12:00, la sediul Radio Cluj (str. Donath nr. 160).
Parteneri: BRD Groupe Société Générale – partener principal al Caravanei Gaudeamus 2015. Proiect susţinut de Ministerul Culturii. Sponsori: Automobile Dacia, Casa Augustin, Restaurant Shanghai, Azaria Cosmetics şi Asociaţia Clujul de altădată.
Eveniment iniţiat şi organizat de Radio România, în cadrul Caravanei Gaudeamus 2015, cu sprijinul Primăriei Municipiului Cluj-Napoca.
Pentru detalii suplimentare, vă invităm să vă adresaţi Secretariatului Gaudeamus. Persoane de contact: Lucian Creţu (tel. 0740.121.172; e-mail lucian@gaudeamus.ro) şi Connie Chifor (tel. 0745.109.649; e-mail connie@gaudeamus.ro)
Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Cookie-urile strict necesare
Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.
Dacă dezactivezi aceste cookie-uri, nu vom putea să-ți salvăm preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitezi acest site va trebui să activezi sau să dezactivezi cookie-urile din nou.