Imaginea Cetăţii de Scaun a Sucevei este promovată prin intermediul unei bancnote suvenir de 0 euro, lansată de Muzeul Naţional al Bucovinei.
Bancnotele sunt puse în vânzare la preţul de 18 lei, la standul de prezentare de la Casa Custodelui – Cetatea de Scaun a Sucevei şi la magazinul de prezentare al Muzeului de Istorie Suceava
La achiziţionare, turiştii primesc bancnota într-un plic cu însemnele Muzeului Naţional al Bucovinei în care se mai află o mini-vedere cu imaginea cetăţii şi o scurtă prezentare.
În România, mai sunt încă cinci obiective care apar pe celebrele bancnote: Delta Dunării, Palatul Culturii din Iași, Cetatea Alba Carolina, Masivul Bucegi și Castelul Karolyi din Carei.
Muzeul Naţional al Bucovinei derulează, în perioada ianuarie – februarie, concursul de clipuri creative audio-video intitulat „Edutainment la muzeu. Tu ne promovezi, noi te premiem!”, prin care instituţia muzeală îşi propune să atragă noi categorii de public, şi anume liceeni şi studenţi. Proiectul urmăreşte să contribuie la dezvoltarea unei noi direcţii de valorificare a patrimoniului muzeal, îmbinând educaţia şi distracţia.
Concursul constă în realizarea unui scurt clip audio-video de promovare, fie a unui obiectiv cultural al MNB (de exemplu Muzeul de Istorie, Cetatea de Scaun a Sucevei, Muzeul Satului Bucovinean, Hanul Domnesc), fie a unui obiect de patrimoniu din colecţiile acestor muzee.
Principalele surse de inspiraţie pentru clipul creativ audio-video pot fi vizita efectuată la unul dintre obiectivele culturale alese, postările documentate de pe paginile de socializare ale MNB sau site-ul muzeului.
Participanţii vor realiza un scurt clip audio-video cu o durată între 30 de secunde şi maximum 2 minute.
Clipul de promovare va fi documentat, respectiv va conţine informaţii ce se găsesc pe site-ul MNB, pe paginile de socializare ale MNB sau la faţa locului, participanţii putând folosi efecte, elemente de AR (Augmented Reality) şi VR (Virtual Reality) sau filtre care să accentueze creativitatea şi originalitatea.
Clipul va conţine obligatoriu logo-ul muzeului, la final va fi trimis pe e-mail, la marketing@muzeulbucovinei.ro până pe 28 februarie inclusiv, unde se vor menţiona nume, prenume, vârstă, instituţie de învăţământ, localitate şi numărul de telefon şi nu se va posta pe alte reţele de socializare.
Se vor acorda două premii – un premiu I în valoare de 500 de lei şi un premiu al II-lea în valoare de 300 de lei.
Publicul va vota şi vor fi considerate câştigătoare primele două clipuri, care au cele mai multe aprecieri şi respectă cerinţele menţionate.
Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Cookie-urile strict necesare
Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.
Dacă dezactivezi aceste cookie-uri, nu vom putea să-ți salvăm preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitezi acest site va trebui să activezi sau să dezactivezi cookie-urile din nou.