Serviciile de pe litoral vor fi mai scumpe în acest sezon, atrag atenţia patronatele. Majorarea preţurilor este pusă pe seama scumpirii utilităţilor şi a produselor alimentare, însă un impact important îl are şi lipsa de personal.
Peste 10 mii de oameni ar trebui să vină să lucreze pe timpul verii în unităţile de cazare şi de alimentaţie publică.
Lipsa pesonalului s-a acutizat în urma pandemiei, când mulţi dintre care care lucrau în domeniu s-au orientat către alte activităţi.
Preşedintele Federaţiei Industriei Hoteliere, Călin Ile, estimează că întreaga industrie a ospitalităţii are un deficit de până la 60 de mii de persoane.
Primul centru de vaccinare anti-COVID-19 organizat la nivelul Garnizoanei Brăila şi destinat personalului activ sau în rezervă din structurile de apărare a fost deschis astăzi.
Astfel, în noul centru, au fost vaccinate 30 de persoane, potrivit informaţiilor furnizate de plt.adj.pr. Stelică Mocanu din cadrul Brigăzii 10 Geniu „Dunărea de Jos”.
Denumit Centrul 2 Comandamentul Brigăzii 10 Geniu, centrul de vaccinare anti-COVID-19 al Garnizoanei Brăila este amenajat în sediul Batalionului 110 Sprijin „Mareşal Constantin Prezan” / Brigada 10 Geniu „Dunărea de Jos”.
Capacitatea centrului este de 60 de persoane pe zi, coordonator şi şef al acestuia fiind medicul şef al Brigăzii 10 Geniu „Dunărea de Jos”, lt.col. medic Claudiu Leonida.
În acest centru se va vaccina personalul militar activ şi în rezervă din cadrul Ministerului Apărării Naţionale, precum şi personalul altor structuri din cadrul sistemului de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională din Garnizoana Brăila.
Voluntarii şi personalul angajat al Societăţii Naţionale de Cruce Roşie din România sărbătoresc în data de 8 Mai, Ziua Mondială a Crucii Roşii şi a Semilunii Roşii. Din anul 1863 până în 2020, Mişcarea de Cruce şi Semilună Roşie este principalul mijloc de intervenţie umanitară la nivel mondial.
În ultimii ani, voluntarii şi angajaţii Crucii şi Semilunei Roşii au sprijinit peste 160 de milioane de oameni în situaţii de urgenţă, de la dezastre naturale la războaie civile. Deşi suntem organizaţi ca o reţea la nivel global, rezultatele acţiunilor noastre au impact la toate nivelurile : mondial, regional, local, fiind mereu aproape de cei aflaţi în nevoie. De aceea, deciziile ce privesc organizaţia în ansamblul ei şi stabilirea agendei umanitare internaţionale pleacă de la cei care înţeleg cel mai bine problemele şi soluţiile: voluntarii, oamenii şi comunităţile afectate de greutăţi.
În cei 157 de ani de existenta, Crucea Roşie şi Semiluna Roşie s-a adaptat mereu provocărilor cu care s-a confruntat. Anul acesta, de la începutul pandemiei, voluntarii şi angajaţii au fost permanent în acţiune, asumându-şi riscul îmbolnăvirii, pentru a oferi asistenţă umanitară şi servicii socio-medicale celor în nevoie. Totodată, pentru a ajuta comunităţile să se pregătească, au diseminat informaţii esenţiale pentru prevenirea şi limitarea răspândirii virusului. În condiţii neprielnice, voluntarii au depăşit bariere şi cu responsabilitate şi dăruire, au dus la îndeplinire misiunea organizaţiei.
În această zi aniversară, aducem un omagiu celor 14 milioane de voluntari şi personalului angajat din cele 192 de Societăţi Naţionale de Cruce Roşie şi Semilună Roşie care sunt implicaţi şi fac tot ce le stă în putere pentru a sprijini comunităţile afectate de pandemia COVID-19.
Fiecare voluntar de Cruce Roşie, merită aplauzele noastre şi vă încurajăm pe toţi, în data de 8 Mai, să aplaudaţi împreună cu noi eforturile lor.
În premieră, după 1989, serviciile județene de ambulanță vor colabora cu unitatea din Constanța, care are doar jumătate din personalul necesar.
Federația Patronatelor din Turism va suporta costurile de cazare și masă ale echipajelor venite din țară.
În dotarea Serviciului de Ambulanță al Județului Constanța au intrat 5 mașini noi, dotate cu echipamente de terapie intensivă pentru situații de urgență majoră. Două dintre acestea vor opera în municipiu, iar celelalte în stațiunile Mangalia, Eforie și Năvodari.
”Formăm 24 din 24 de ore, în medie 25 – 26 de echipaje în tot județul. Ne trebuie 37 – 38 de echipaje, continuu. Turistul trebuie să se simtă în siguranță, trebuie să aibă asistență medicală de urgență în situații deosebite. Nu cred că alt județ se confruntă cu ceea ce ne ne confruntăm noi vară de vară. Estimăm că ne vor ajuta, minim, 12 – 13 județe”, a declarat Laurențiu Bădescu, managerul Serviciului Județean de Ambulanță Constanța.
Vara aceasta, pe litoralul românesc, va ajunge un număr record de turiști. Potrivit calculelor făcute de aceștia, voucherele de vacanță vor aduce la mare cu 20% mai mulți turiști.
Anual, peste un milion și jumătate de turiști sunt așteptați în unitățile clasificate și aproximativ o jumătate de milion în cele neclasificate.
Paddy Power Betfair îşi mută afacerea de la sediul corporaţiei din Dublin în România, în cadrul unei restructurări a grupului de pariuri.
În ultimele săptămâni, compania le-a propus angajaţilor săi care lucrează în Clonskeagh posibilitatea de a se muta la Cluj, în nordul României, sau de a intra în şomaj.
Numărul exact al şomerilor nu este clar, dar sursele indicau ieri că de pe statul de plată din Dublin ar putea fi tăiate cel puţin 50 de persoane, iar o alta a spus că mai mult de 100 de angajaţi au putut opta pentru mutarea în România.
Se înţelege că funcţiile administrative asociate cu bursa pariurilor grupului, care le permite pariorilor să-şi stabilească propriile şanse, precum şi pieţele pariurilor sportive şi de fotbal ale companiei vor fi mutate din Dublin. Funcţiile administrative care au legătură cu divizia de curse hipice a grupului vor rămâne probabil în Dublin.
Un purtător de cuvânt a confirmat oferta de intrare în şomaj, ieri, dar nu a dorit să comenteze pe tema numărului angajaţilor afectaţi de planurile de transferare.
„Paddy Power Betfair a combinat anul trecut funcţiile sale de risc, comerţ şi schimb valutar într-o divizie centrală în Dublin. În urma unor consultări interne, a fost luată decizia de mutare a unei serii de funcţii de natură administrativă în domeniul comerţului şi reglementării, personalul din Dublin concentrându-se asupra comerţului, compilaţiei şi analizei specializate care foloseşte superior experienţa disponibilă.
Această decizie a condus la o serie de concedieri, acolo unde nu a existat opţiunea unei mutări, dar a permis unui număr de angajaţi de la Dublin care aveau funcţii administrative să preia roluri comerciale specializate bine plătite”.
Paddy Power Betfair are 1.200 de angajaţi la sediul general din Dublin. Purtătorul de cuvânt a spus că grupul recrutează un număr suplimentar de peste 300 de persoane, din care 50 în Irlanda.
Grupul a raportat un salt de 13% al veniturilor, la 1,75 miliarde de lire sterline, pe baza unei creşteri de 16% a veniturilor sportive, anul trecut.
Peter Jackson, directorul executiv al companiei, a restructurat o mare parte a echipei manageriale a grupului, de la preluarea controlului în ianuarie. Mai multe cadre de conducere superioare s-au retras din afacere, ultimul din aceştia fiind Alex Gersh, director financiar care a plecat în martie. El i-a urmat şefului afacerii austriece, Cormac Barry.
The Times a dezvăluit săptămâna trecută că Stewart Kenny, unul din fondatorii Paddy Power, a demisionat ca urmare a eşecului managementului superior de a se ocupa adecvat de pariurile problematice.
Articol de Peter O’Dwyer
Numărul agenţilor este insuficient şi chiar dacă au fost organizate mai multe concursuri, posturile nu au fost ocupate. La ultimul examen, niciunul din cei nouă candidaţi nu a promovat. Următorul concurs va avea loc luna viitoare.
Şi în ceea ce priveşte dotarea sunt probleme. O parte din autovehicule sunt învechite, motiv pentru care se încearcă achiziţionarea unei maşini în cadrul programului Rabla.
Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Cookie-urile strict necesare
Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.
Dacă dezactivezi aceste cookie-uri, nu vom putea să-ți salvăm preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitezi acest site va trebui să activezi sau să dezactivezi cookie-urile din nou.